2007-08-13

Zelf

En hij zag dat het niet goed was.

Labels: ,

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Huh, dat ik het ook zie denk ik...

17:02

 
Blogger O. said...

Komt ervan als ge tegen een petanquebal loopt.

17:34

 
Blogger patricia said...

en die petanquebal?

19:41

 
Blogger Unknown said...

Oeps. Wel eens leuk om uw ogen goed te kunnen zien. Zijn dat petanqueballen met resorkes???

20:44

 
Blogger yab said...

Oei, dat ziet er pijnlijk uit.

22:33

 
Blogger O. said...

Voor jullie informatie, het was pijnlijk ja, vallen met de fiets, hoofd tegen de grond, bril kapot etc.
Maar deze foto is er ééntje uit de oude doos. Kwam deze toevallig in mijn archief tegen. Mijn eerste reactie was toen, "Waar is mijn fototoestel, dat ik er een beeldje van kan nemen". Et voila. ;-)

23:30

 
Anonymous Anonymous said...

zo zonder bril en in zw-w zie je er tijdloos cinematografisch uit ;-) cool!

13:07

 
Anonymous Anonymous said...

fietsen met je hoofd in een val en de grond die brilt...
mijn obsessie gaat uit naar het kleine absurde maar fijne onnoozulle..u zult wel zien.
veel beterschap.

14:23

 

Post a Comment

<< Home