2007-03-09

Gent Zuiddok

Labels: , ,

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mooi kan je de haven niet noemen. Maar er zijn wel plekjes die de moeite zijn. Deze foto vraagt om meer. Veel Gentenaars kennen hun haven niet. Dit helpt.

19:18

 
Blogger O. said...

Het probleem met de haven is dat je er eigenlijk niet mag komen als prive persoon, laat staan foto's nemen. Dit zijn dus hit en run acties. Het vervolg komt er aan.

19:56

 
Anonymous Anonymous said...

die niet mooie plekjes mogen ook wel getoond worden. Anders worden de foto's te eentonig.

Ik ben blij dat er juist mensen zijn die dit soort foto's maken. Een beetje risico hoort er altijd bij.

Ik woon niet in Gent, maar ik vraag me nog steeds af waarom zo weinig mensen (vrijwel niemand) de Arcelor-fabriekssite's aan het Gent-Terneuzen kanaal hebben bezocht/gefotografeerd...

21:53

 
Anonymous Anonymous said...

De Arcelorterreinen liggen wel nog in Gent, maar dat is toch al een eindje rijden. M.a.w. het is niet even om.
Inderdaad de minder fraaie kanten mogen ook getoond worden. Maar de Gentenaars hebben al het beeld dat de haven een lelijke plek is; vandaar mijn verzoek tot mooie beelden uit het noorden van de stad.

09:33

 
Anonymous Anonymous said...

Volgens mij delen we dezelfde mening, Jurgen.

Over een paar maanden wil ik (nog) eens een weekend in Gent verblijven. Er is volgens mij nog meer te zien dan alleen maar de binnenstad.

Misschien dat ik het Openbaar vervoer naar de Arcelorterreinen/haven (hoogovens) neem. Andere vervoer kan ik niet nemen ;).

15:03

 

Post a Comment

<< Home