2006-05-24

Gent Meulestede



Spoorwegbrug Meulestede

Labels:

6 Comments:

Blogger SPh said...

Ha, de Terneuzenlaan! Ik heb nog in dat lelijk appartementsgebouw rechts op de eerste foto gewoond :-)

Een fotogenieke omgeving, waar je blijkbaar wel meer ronddwaalt?

08:57

 
Blogger O. said...

Dat komt wel meer voor dat ronddwalen, en dat is niet gerelateerd aan één of andere specifieke wijk, maar soit... voor een stuk heb je gelijk (postgewijs).
btw.. dat huis naast dat lelijk appartement, daar zou ik graag wonen.

09:07

 
Blogger SPh said...

Mijn huisbaas woonde daar... Hij is dus verantwoordelijk voor het neerpoten van dat lelijk gedrocht naast zijn niet onaardig stulpje :-)

Voor de rest een vriendelijke mens, dat wel!

09:47

 
Anonymous Anonymous said...

ge kunt het echt ni laten hé!
hihi

20:53

 
Anonymous Anonymous said...

Wat kostte dat appartementje daar? ik heb er gepasseerd en het stond te huur.
Zeker een omgeving dat mij ligt!
Veel last van de trein?

09:33

 
Blogger O. said...

voor meer info klik je beter op sph zijn naam... ga dan naar zijn blog, hij weet daar wel een antwoord op.

13:55

 

Post a Comment

<< Home